annesinin_beybisi kızlar daha önce başına gelen var mı benim bunca yıldır ilk kez erken regl oldum bu iyiye mi işaret yoksa hormonlarım iyice bozulmaya mi başladı yarın doktora gidicem ama yasayan sebebini bilen var mı diye sormak istedim
Elbet-birgun-kavusacagiz annesinin_beybisi muayene olmakta fayda var instada takip ettigim bi doktorada ayni soru geldi ve oda muayene olmakta fayda var cevabini verdi
annesinin_beybisi Elbet-birgun-kavusacagiz evet yarın muayene olucam regl gecikmesi olmadan kimyasal gebelik olmaz değil mi acaba diyorum regl değilse kimyasal düşük mü çünkü ağrım ve kanamam çok ve daha önce 2 kez kimyasal gebelik yaşadım ama onlarda regl gecikmem olmuştu bir tanesinde de regl olmuştum hatta 3 gün
Cns34 annesinin_beybisi ben hamileliği denediğim ilk ay yaşadım bunu 10 gün önce falan oldum resmen hatta ilk lekeli geldi hamileyim yerleşme sandım ama değilmiş sonradan söküldüm tamamen. Öteki ay devam etseydi doktora giderdim ama hamile kaldım. Tam nedenini bilmiyorum o yüzden
annesinin_beybisi Cns34 soğan suyu içtim ondan olabilir mi ama daha önce 2 kez yapmıştım ben bunu 6 ay arayla o zaman böyle olmamıştı zarar verse o zaman verir hatta ilk içtiğimde hamile kaldim kimyasal gebelik geçirdim
Cns34 annesinin_beybisi soğan suyu gecikmeli zamanınızda sizi söktürebilir gibi geliyor. Gebelik düşünüyor musunuz
annesinin_beybisi Cns34 yani dimi 10 gün önceden oldurmaz tabiki zaten gebelik için soğan suyu içtim kistim var gitsin diye
Zelsonr annesinin_beybisi Canım bizde rahim çocuk arıyor derler yani bu aslında iyi bişi. Tabi ben doktor degilim ama genelde öyle söylerler. Bende hep düzenli adet olurdum ama hamile kalmak istediğim sürece hep erken oldum inşallah sende bir dahaki aya hamile kalırsın🤲🤲💕
Zelsonr annesinin_beybisi Umut olmazsa hiçbişi olmaz ki. Rabbim emeğini boşa çıkarmasın herşey kalbince olsun üzme kendini herşeyin hayırlısı olsun 🤲💜