Nehirimmm06 ideemirel seni takip ediyorum canım be yaşasan aynısını ben yaşıyorum dün karnım çok ağrıdı benimde ama daha öncede ağrıdığı icin gitmedim bekledim su felan çok içtim geçti sabaha ama beni mahvetti 34 deyim bende
ideemirel Nehirimmm06 siz nerde yaşıyorsunuz bana hemşireler şiddetli karın ağrısına ek olarak İshal kusma varsa bağırsak sorunudur dediler belki sizde de olabilir çünkü benim dün tam olarak öyleydi
Nehirimmm06 ideemirel Bursa da yaşıyorum ama ben hep hazır su içiyordum burda çeşme suları içilmiyor ama isal bende de var
Nehirimmm06 ideemirel olabilir ilaçlar da ağır geliyor artık sanki bana ben basından beri Protestan içiyorum günde 3 tane yeni bıraktım