Meralrabiamhmt Kızlar ben 17 gun oldu dogum yapalı hemoroıd olusmus cok acı verıyo ne yapsam gecer hep boyle mı kalcak
Nihal42- Meralrabiamhmt baticon al sıcak suya koy içine otur 10 15 dk günde 3 kez yap rahatlarsın inşallah
Glbnpk Nihal42- evet bunu deneyin. Batikon ya da tuz dedi doktorum daha bugün gittim. Ayrıca ilaç da verdi mutlaka gidin çekilir dert değil. Ben henüz doğurmadım ama malesef başıma böyle bir şey geldi. 🥺 Meralrabiamhmt
Meralrabiamhmt Glbnpk bende ogurmadan once bu kadar sıddetlı dgıldı ama dogumdan sonra daha kotı oldu ya😖