Bbebegimibeklerken Kızlar öneri bekliyorum sizlerden en kaliteli bebek arabası hangisi acaba şu sıralar almayı düşünüyoruz ama karar veremedik öneri verirseniz sevinirim
Sbhtzmn Bbebegimibeklerken mamas papas kaliteli oldugunu gördüm araştırmalar sonucu. Ben almadım ama bütceme fazla geldigi icin
Dilekcnkn Bbebegimibeklerken Ben kraftın çift taraflı arabasını kullandım 2 oğlumdada çok kaliteli şimdi travel sistem alıcam gönül isterdi kraft alalım ama mağlum fiyatlar aşıyor civil’den buldum mağazaya gidip bakıp alıcam 4 baby falandı sanırsam ismi
Bbebegimibeklerken Dilekcnkn hiç bilgimiz yok ilk bebek herşeyde yabancıyız travel sistem nasıl oluyor acaba 🙂
Aylinsemih Dilekcnkn bende ondan aldım ama civilin internete özel indirimi var civilde sadce kalitesine bakmak için mağazaya gidip gördük mağazada daha pahalı hepsiburada üzerinden ver satıcı civil bide ilk kayıta 50 tl indirim oluyor ben 849 tl ye almış oldum
Dilekcnkn Bbebegimibeklerken Pusetli falan oluyor istersen puset olarak kullan istersen yataklı büyüdüğünde de normal bebek arabası gibi internetten bakıp daha net anlarsın ben şimdi tam anlatamadım 😂😂😂😂
ShabnamNasirova Bbebegimibeklerken Anex bebek arabsi var cok guzel hem kaliteli hem komforlu hemde cok sik tasarimlari var bakmani tavsiye ederim bende bebeyime orda almayi dusunuyorum
Gulceefe-00 ANT19- bu ürünü ben de çok beğenmiştim araştırdım kullanışlı da görünüyor ama arabayla ilgili bir videoda yanlarının hava alma yerlerinden çok soğuk geldiğini bebeğin usudugunu falan yazmışti bir anne o yüzden tereddüt ettim siz yakından görmüş oldunuz araba nasıl acaba resmini çekip yükleme şansınız olur mu malum mağazalarda olmadığı için yakından görüp alamıyoruz
MDT Bbebegimibeklerken bize Almanya’dan halası getirecek ama ben Türkiye de mamas papasları beğeniyorum
ANT19- Gulceefe-00 yanlarında havalandırma yerleri var evet fakat cırtcırtla kapatılabiliyor. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum almayı düşünürseniz tavsiye ederim çok kaliteli.
ANT19- Gulceefe-00 pusetide çok büyük baya derin yeni doğana kullanırken içimi biraz doldurmamız gerekecek ama sanki bebek pusete 1 yaşına kadar sığacak gibi onu da söyliyim🙂