Calisananne25 Kamuda çalışıyorum henüz bir bilgi gelmedi bize sanırım 1 temmuzdan itibaren ama bakalım gecenin sonuna kadar da gelebilir bişey sabah 10 akşam 4 çalışıyorduk alışmak zor olacak 😁
Kymt4 Calisananne25 bende aynı şekilde 35. Haftadayim 37 ye kadar çalışacaktım ne guzelm10-16 çalışıyordum smdi, 8-5 i bile gözüm yemiyor son zamanlar aşırı zor
Sibel5435 Of iki hafta sonra idari izne ayrılacaktım ama bence de kalkar her yer normale dönüyor 🥺 doktorum aşıda yaptırtmadı
a_burcu_bur Aselgiz ben diyodum zaten bendeki bu şansla 24 olurum izin kalkar, 33 olurum, izin başlar 😝🤦🏻♀️😂😂 kısmet bakalım ☺️
Nusyaa 24 haftada izne çıkmayı dört gözle bekliyordum inşallah kaldırmazlar. 16 haftalık hamileyim ve şuan idari izindeyim 10 yaş altı çocuğum olduğu için onuda kaldırırlar kesin
Esraece41 Ben ilaç sektöründeyim hiç izin kullanmadım desem yeridir.Maalesef özel sektör çok acımasız.35+3 hala çalışıyorum.Bu hafta ayrılacağım inşallah izine 🥰
Aselgiz Esraece41 valla kamu da çok farklı değil. Amirin takdirinde koca kurumda çalışan tek gebe benimdir. 10 yaş altı çocuğumda var ama banamısın demiyorlar. Allahtan maaşımı da onlar vermiyor🤲🏻
ebrugk a_burcu_bur merak etme yalnız değilsin 😅 hamile olduğumu öğrendim dönüşümlü çalışma kaldırıldı. Şimdi 22+5 im idari izinde kalkar şaşırmam 😅
Mervecee Pakize_dogan niye açtılar sanıyorsunuz turizme para lazım yazın sal kışın eve tıkcaklar insanları yoksa hastalıkta bitmedi yani
Pakize_dogan Mervecee ben hastalık diye bir şey olduğuna da inanmıyorum asi vurul takma deseler şimdi giderim her şey devlet menfaatine insanlar kukla oldu
seker55 24olayını bende merakla bekliyorum gerçi benim 24ekşm de olacak ama ama arkadaşlar şu illet tamamen geçmeden 24edokunacaklarını sanmıyorum hala dünya bununla uğraşıyor