Pilliperi tam olarak açmayı düşündüğüm postu siz açmışsınız. Boş gebelik ve kimyasal gebelik yaşıyorum hep, asla bi bebeğim oluşmadı, 2 sene oldu evleneli genetiğe vs bakıldı herşey normal. Eskiden gülerdim, durduk yere kalkar oynardım modum hep yükselti ama eve gelince ağlıyorum sürekli bomboş geliyor ev, babalar günü anneler günü hepsi berbat geçti. Psikolojik destek almayı düşünüyorum ben de, tevekkül etmekten baska yol yok gibi.