Fabulousmom Yumurtamın çatlamasının 6. Günü Sabahtan beri geçmeyen baş ağrım var biraz da midem bulanıyor neden böyle olduğunu anlayamadım çok kötü hissediyorum sizce neden böyle oluyor
Diilruba Fabulousmom Ben de sebebini bilmiyorum ama döllenme döneminde tam 15 gün asla geçmeyen baş ağrısı yaşadım inşallah siz benim gibi çekmezsiniz göz ve nöroloji de birşey çıkmayınca hormonlardan olduğunu söylediler
Elfii00 Fabulousmom ben gebe kaldığım ay cok fena basım agırmıstı döllenme günlerinde tabi o kimyasaldı. Ondan sonra ki aylar hic agrım olmamıstı bu ayda 3 gündür gözüme kadar vuran bi agrı var acaba yine döllenmemi oluyor diyorum. Ama tabi bilemiyorum da
Fabulousmom Diilruba çok geçmiş olsun. Sonuç ne oldu peki gebe kaldınız mı? Sadece sağ tarafım o kadar ağrıyor ki dayanamıyorum
Diilruba Fabulousmom aynen öyle tek tarafım ağrıyordu benimde geceleri gözüm akıyordu ağrıdan evet gebe kaldım şimdi 38 haftadayım inşallah geçer sizin Allah o ağrıyı kimseye vermesin gerçekten ölmek istedim 15 gün ama sebebi varmış her şerde Bi hayır var