SemihaKurt Hanımlar 30. Haftadayım göğüs kemiklerim çok batıyor ve ağrı yapıyor. Özellikle sol taraf kemik altı fazlaca şiş. Bu durumu yaşayanlar var mı?
YunSer SemihaKurt ay bu durumu yaşayan bilir herhalde 🙈 33.haftamdayim çok sukur geçti ama 2 hafta kadar sürdü bahsettiğiniz ağrı Allah yardımcınız olsun
Asli3333 @SemihaKurt şuan ben karnim aşırı sert ve kaburgalarim bana batıyor resmen yalnız değilsin 😊😆
SemihaKurt YunSer inşallah benimki de geçer bir an önce çok rahatsız ediyor ya😔 allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
Asli3333 @SemihaKurt Üzülme canım bebeklerimiz büyüyor sevin ama zorluğu var canlari sağolsun baskı yapıyor son dönemler daha zorlayacak karin büyüdükçe iç organlara yer kalmadı garipler nereye gitsin😂
2bebis1anne Bende 30.6 haftaligim kaburga batması bendede var sadece sol tarafta oluyo ilk basta midemi acaba dedim gaviscon içtim o bile fayda vermedi çok fazla canım yanıyo artık dayanamıyorum