whitedream Bu ilacı sağlık ocağı doktorunun yazma yetkisi varmıdır ki 3 aydır kullanıyorum lekelenmelerim devam ediyo hala. bilgisi olan yardımcı olabilir mi rica etsem
whitedream Ayy Allah razı olsun hepinizden sağolun sevindim her ilacı yazmıyolarsa diye düşünmüştüm zaten ilacın fiyatı pahalı bitince hastaneye kadar gitmeyim🤗
saripapatya16 whitedream evet canim yaziyolar bende 20 haftalik hamileyim hala kullaniyirum ve gdip yazdiriyorum 3 kutu yaziyo aile hekimim bittimi gdip bidaha yazdiriyorum parayla alincak gibi degil cok pahali yazdir al kesinlikle