Herkese merhaba burda çok yeniyim 🤗 1 ay kadar önce kadın doğum uzmanına gittim, ultrasonla baktı ve hormon kisti olduğunu söyledi küçük küçük. 10 yıla yakındır hashimato hastasiyim ve bebek düşünüyoruz.. doktor tam açıklama yapmadı. İlaçlarımı da düzenli icmiyordum henüz TS değerlerime baktirmadim. 2 yıllık evliyim doğum kontrol hapı kullanıyordum. Doktor bu kistlerin tedavisinde doğum kontrol hapı verdiklerini söyledi. Eğer bırakırsam folik asit iç dedi ilaç yazdı. Çok korkuyorum hamil kalmam zor olur mu acaba 😭😭😭