anneyimmm_ Kızlar 14+3 üz bugünle birlikte, karnımda aşırı bi gerginlik oluştu çok erken değil mi böylesi bi hisse, benim gibi olan var mı acaba en az ⅔ ay daha sonra olmalıydı sanki 🤨
Beyza97 anneyimmm_ tecrübeli değilim ama bende 14+1 im benmde karnım gerilmeye başladı rahat gerinemiyorum istediğim gibi yatamıyorum
Pinmeh34 anneyimmm_ valla bilmiyorum da aynı şey mi bende 10 +3 benimde aşırı gergin ve şiş domtoruma sordgumda bu arada progestan kullanıyorum ondan dedi bna 🤷
Selin_34 anneyimmm_ Bende 14+6yım gerginlik değilde akıntım oluyor sizdede oluyormu acaba normalmidr ki🤷🏻♀️
haticerale63 anneyimmm_ hiç dikkat etmedim anlamadım da ben 🤔 bende sirt ağrısı var diye onun ağrısından hicbisey anlamiyom 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
muallimehanimmom5 Selin_34 ben gebeliğimin en basından beri akıntı yaşıyorum hiç azalmadan devam 😅 17. Haftaya giriyorum doktoruma sorduğumda rengi kokusu ve vajinal kasıntı yapıyor mu diye sorular sordu benim kasıntı da koku da yok sadece rengi sarı kasıntı ve koku olmadığı için o zaman bir sıkıntı olmaz dedi Ama siz mutlaka doktorunuza sorun özellikle koku ve kasıntı varda vajinal akıntılar tehlike arzedebilir herhangi bir enfeksiyon yada başka bir durum sebebi ile olabilir en mantıklısı doktorunuza sormanız 🤗
Emregizem anneyimmm_ şuan 22 olduk biz gerginlik aşırı derecede var ve bu rahat sindiremediğim için oluyır gaz vs bunların yüzünden gerginlik yaşıyoruz
Selin_34 muallimehanimmom5 çok teşekkür ederim bendede koku yok bazen süt beyaz bazen cok açık sarı oluyor. Ama progestan fitil kullanıyordum daha düm bıraktım belki onunda etkisi vardır diye düşünüyorum bir kaç gün daha kendimi takip edip doktoruma danışacağım. Bende kasık ağrısı oluyor ara ara hafif ama doktorum onu normal demişti bebek büyüdüğü için. Bakalım umarım hiç birimizde problem yoktur sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza😇🤗
muallimehanimmom5 anneyimmm_ benim ilk defa karnımdaki büyümeyi tam hissetmem geçen hafta oldu. (16. Haftamda ) hatta bebeğimi saniyelik hissettim 🙈 bu yapımızla ilgili bir durum bazılarının iç karnı büyük oluyor 22-23 haftalara kadar karın büyümüyor bebeği hissedemiyor ama bazıları 14-15 den sonra hissedebiliyor büyümesi felan göz le görülebiliyor
muallimehanimmom5 Selin_34 bana fitil vermedi kasıntı ve koku olmadığı sürece amin canım tüm hamileler için duam herkes bebeğini sağlıklı sıhhatli hayırlı bir şekilde alır insallah 🥰😇🤗