Prenseses Kimler fetal test yaptırdı yarın yaptırmaz inşaallah fakat korkuyorum bi yandan da inşaallah sonucumuz hayırlı güzel olur yaptıran var mı
Mrc34 Prenseses biz yaptırdık sonucumuz da güzel çok şükür 35. Haftaya geldik. İnşallah sizin de güzel çıkar sonucunuz🙏
Prenseses [silindi] amin inşaallah çok endişeli ve korkuyorum rabbim koltuğunuza uğratmasın insaallah🤲saolun
Prenseses Burcu4135 darısı başıma insaAllah bizimde sonuç temiz ve güzel olur🤲 evde gelip yaptılar demi sonra ankaraya gondeceklermıs
Prenseses Mrc34 gözünüz aydın darısı başımıza 15 gün sonrası inşaallah çok korkuyorum rabbime sığınıyorum inşaallah temiz güzel sonuç alırız bizde 🤲 ev de test yaptırıp ankaraya gönderdiniz demı
Burcu4135 Prenseses evet evde aldılar kanı ama bizimki fransaya gitti. Yurt dısında yapıldı. İnsallah cok güzel cıkar sonucunuz. 🤗
hilal20gcm Geçen sene bende yaptırmıştım sonuçlar temiz çıkmıştı fakat bebeğimi kaybettim 😞 şuan çok şükür yeniden hamileyim 25 haftaya geldik
Prenseses hilal20gcm üzüldüm rabbim bize bağışlasın çocuklarımızı inşaallah benim yaş 37 risk oranım var rabbime emanet ediyom sorun çıkmaz temiz güzel olur bizimde cumlesınınde🤲🤲🙏
hilal20gcm Prenseses bende kan pıhtılaşması varmış meğer o yüzden kaybetşmişim bebeğimi genetiğinde herhangi bir problem yoktu amin inşallah hepimiz sağ sağlim alalım kucaklarımıza 🙏
Prenseses hilal20gcm anladım canım rabbim inşaallah bu defaki bebısı bağışlasın bizlere inşaallah temiz güzel haberler göndersin
Prenseses Burcu4135 amin inşaallah canım bizimki ankaraya gıtcekmıs sağlıklı güzel sonuç olsunda ben yaşımdan dolayı endişeleniyorum 37 yaş inşaallah korktuğuna uğratmaz rabbım
Burcu4135 Prenseses benim de 40 merak etme. Genetik bir rahatsızlık yoksa sonuc iyi cıkıyor. İcini ferah tut. Sonuc gelince muhakkak beni de etiketle merak ederim şimdi.