MnevverTosun Merhaba arkadaşlar medical parkta bir doktora gidiyorum rahmimde açıklık olduğu için doktorum rahmime dikiş attı be bayrama yakın bir zamanda alıcak dikişleri Doğumum bayrama da gelebilir.Doğumuma da doktorum yaptırsın istiyorum. Ama Doktora sorduğumda Bayram’da olacağının garantisini vermiyor ve çok takıldı kafama aceba başka bir doktora mı gitsem?? Maltepe de oturuyorum buralara yakın iyi bir doktor tavsiyesi verirmisiniz 😊
AyseZ MnevverTosun merhaba.. bende maltepede oturuyorum. Mehmet toprak hastanesindeki kadın doğumcu iyi diyorlar.. ben gitmedim ama denemek için bir muayene olabilirsin. Hem sgk da geçiyor.
Deletedmom67 MnevverTosun cnm samsunda oturuyorum mlsf bilgim yok postun yukarda kalsın diye yazdım 😊 hayırlı doğumlar cnm 😊🙏🏻
babysmom @Deletedmom67 ben de limanda Mükerrem Erol’a gidiyodum. Değiştirdik canım Anadolu’da Bülent Sürücü’ye başladım ama çok kararsızım ben. 😔
Deletedmom67 babysmom cnm ikisinede gittim ben daha önce biraz titizimdir . Zeynep hanımı tek geçerim bu konuda bence aklında olsun 😊
babysmom @Deletedmom67 Ben Bülent Bey’den memnunum aslında canım ama hastane konusunda çok tedirginim, çok temiz değil maalesef. Ama Zeynep Hanım’ı hiç duymamıştım. Mutlaka araştırıcam. ☺️
Deletedmom67 babysmom 😊 bencede cnm araştır hatta bir kez olsun muayene olur . 10dk muayne 30dk sohbet vardır 😊
babysmom @Deletedmom67 haftaya gidip muayene olayım o zaman ben de canım. 😊 benim gebeliğim riskli biraz o yüzden titiz davranıyorum canım. O kadar çok doktora gittim ki . 😀
Deletedmom67 babysmom 😊 çok haklısın cnm bende yapım gereği titizimdir cok gezdim doktor 😂🙈 şimdiden al randevu ama haftaya perşembeye kadar doluydu en son 😊