Geceden beri devam eden kasik agrilarim vardi önce gaz vs zannettim ama uyandigimdan beri gecmedi ara ara regl sancisi gibi hissettirdi simdide bel boslugumla sag kalca üstüm batiyor resmen agridan normalmi bu haftalarda hastaneye gitmelimiyim aralikla karinda sertlesmelerde oluyor duzensiz