Mutlu56 yenidoğan birkaç tane takım al alt üst al 5li takımlardan alma hiç 5 6 tane olsun idare eder seni 3 6 6 9 ay al ben 3 6da 6 9 da giydiriyorum 2 aylık mı kızıma bazıları kücük kalıp olıyor iç zıbın uzun kollu ve yarım kollu ol en azından 6 7 şer tane kullanılıyor çünkü yenidoğan alma onlarda biraz büyük giydirirsin