GlgnOlgn Bende 34 deyim bugün ilk defa girdim çok hareketliydi bebeğim iki kere aldılar nst ye şükür bir sıkıntı yok 🙏😍❤️
momof3 beybisi26 Yok hiçbir sıkıntı yok Allah’a şükür sadece o gün bebek hareket etmemişti o yüzden bakıldı 🙂
Keevserr Özel hastaneye gidiyorum bende nst fiyatı 30 tl çatı muanesi için ücret istiyolarmi sırada o var benim
Asyaa02 Misto ya ben daha nst’ye girmedim 26. Hayfa’ya gireceğim muayene ücreti 170 lira veriyorum. Sadece merak ettim, o da muayene ücreti içinde mi diye 😊
Deletedmom93428 Aloneanqel yok erken dopum değil ya dün hissetmedm hareketlerinş sadece bir yerde toplandığını hissettm endişelendm çünkü protein kaçağım ve idrar yolu enfeksiyonu var bir de çarpıntım çok olmaya başladı onun için gittim nstye de soktular canım☺️