Rana38 deletedmom6295 ben 26 haftalık hamileyim 19 haftadan bu yana kullanıyorum fıtıl olarak dun kontrolum uz vardı cok sukur kanama oluşturacak risk hozukmedı progestanı kestik bes gunde bır ıgne oluyorum
Rana38 Bngl4109 korkmayın yumusak kapsul oldugu ıcın rahat oluyor ve direk rahme ulastıgı ıcın faydası cok fazla ve kasılmalar a da iyi gelıyormus
Bngl4109 Rana38 hastaneden geldim şimdi şükür iyi ama test yaptı doktor 2 saat sonra tekrar gidicem şimdilik bişey yok dua ediyorum bişey olmaz