Ayse_bahar34 hamilelikte aşerme kesin olacak diye bi durum söz konusu değil tatlı yada ekşiye düşkünlükte aşerme değil hatta aşerme diye bişey yok bile diyorlar zaten bende 20.haftadan sonra tatlıya düşkünlük oldu ki hiç ekşi tuzlu yemeyi de sevmem o yüzden tatlıya düşkünlükten ziyade sürekli yemek yeme isteği oldu o tatlı üzerine oldu da diyebilirim 😅yani aşericem diye kendinizi şartlamayın veya aşermiyroum bi sıkıntı mı var gibi bunlar hormonal şeyler