31 haftadayız. Arada göbeğim sertleşiyor. Sanki tıka basa yemişim de sığınamıyomuşum gibi hissediyorum. Sonra kendiliğinden geçiyo. Bu sırada bebeğimde yumruk gibi oluyo bi bölgede. Bu kasılma mı oluyo sancı mı oluyo. Ne oluyo bilen varsa aydınlatabilir mi. Bide önemli bişi mi. Yarın kontrolüm var zaten. Öncesinde sizlere sormak istedim