Meris2021 sütün doluyor ve bebeğin az emiyorsa göğüslerin sertleşir sağım yapman gerekir. uzun süre birikir emme işlemi az olursa mastit olursun onunda ağrısı çok fenadır. benimde ilk zamanlar oğlum çok emiyordu sertleşme yoktu sonra uykusu uzayınca sütler birikti sağım yapıp rahatlardım