Bir ay sonra tetenoz asi randevum vardi izmirdeyim normalde kusadasina geldim bu hafta ve az önce pazarda köpekten cok korktum birden arkamda bulunca.. o panikle ayağımı paslı koca bir demire carpmisim görülmez kaza.. kanadı tabi nasıl korktum bisi olur mu diye kendi saglik ocağı hemsiremizi aradim o da hemen git orda asi ol dedi kosa kosa son yarım saat kala yetiştim saglik ocağına ve aşıyı yaptılar. Simdi ateş fln yapar mı diye korkuom yada kol agri yapiomus ya 3 gün fln oyle olmamasi için iyi gelen bisi kneri var mı?
Birde ben öyle panik gidince ordaki ebe bebegin kalp atışını dinledi aslında dinlemesi zararlı diye biliodum ama sanırım o önlem amaçlı emin olmak için denedi. Normal kalbi dedi bebegin sonra aşıyı yaptı