GkhanBurcuzer Merhaba arkadaşlar ben 26 mayısda doğum yaptım hesaplayamadım bügünmü 40 ı çıkıyor yoksa yarınmı? Birde nasıl yapıyoruz banyosunu???
Yusufveannesi GkhanBurcuzer bizim ki de 1 hafta sonra çıkıyor ☺️🙈 Bnde şurda bekliyem bakam cevaplar ne olacak
Berfoss21 Benim bildiğim duası var ve kırk tası alıyorsun onunla seni yıkıyorlar başından aşağı 40 kere su döküyorlar 💕