Tgb12345 bende normalde özele gidiyorum sabit doktorum çocugumun herşeyinin oldugunu söyledi ve kocaman ekranda burnu ense mide kalp herşeyini gördüm, devlete detaylı ya gittim direk burnu yok bilmem ne sendromlu aldır VS inanmıyorum sana senin doktorun ne dediyse rabbimin izniyle bişe yoktur bende agladım başta ama çevremde herkez tanıdıkları içinde ultrasonlarda çok şey dediler ama çocuk doğdu sapasağlam o yüzden inanma