Kızlar merhaba. A101 de satılan Kaşıkla mantısı var bilirsiniz. Ondan aldim bugün. Ama dikkat etmemişim normalde sanki vakumlu gibi oluyordu tencereye atarken baktım vakumsuz. Son kullanma tarihi falan geçmemiş. Kokusu da yoktu. Ama tereddütte kaldım bozulmuş mudur acaba ?