Gizemkkonya bende o civarlarda dr ve hastane arıyorum sayenizde bende bilgi edineceğim 🙏🏻 Safa hastanesine gidiyorum ilk doğumumu orda yaptım dr vs herşey çok iyi çok güzel de şu ultrasonları çok kötü ya o yüzden başka bir yer bakıyorum yine de safa hastanesine giderseniz dr Uğur Doğançe çok tatlı bir bayandır memnun kalırsınız dediğim gibi tek sorun ultrason