Nurayademir Kbraa99 şeker ya da idrar yolu enf. Olabilir bir doktorunuza danısın mutlaka tahlil verin ama rahm buyudugu için de olablr ben de basından beri tuvalete cok gıdıp gelıyrm smdi 35.haftamdayım daha da arttı
ebruzb Kbraa99 ayy bende bendeee 😭12+2 yim bu duruma sinirlerm bozuluyor çok şükür şeker yok enfeksiyon yok ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri wcden çıkamıyorum yaa hele geceleri deliksiz uykuya hasret kaldım 🥺 hiç uykumu alamıyorum uzun zamandır 😭
Nurayademir Kbraa99 eğer idrar yolu enf. İse mutlaka tedavı olmalısın ben de gecırdım oldum yine oldm yıne ılac kullanıyrm ama sekerse ona göre dıyet yaprsın mesela
ebrarglrs Bizde 19 haftalık olduk hamileliğin başından beri tuvalet ihtiyacım artmıştı fakat bir haftadır sürekli ihtiyac duyuyorum yani 15 dakika içinde üç kez gittiğim oluyor :) büyük ihtimal mesaneye baskı yapıyor artık büyümeye başladı bebişler :)
Nazlimmm Kızlar bende de aynı problem şimdi doktoruma yazdım bende yarın 17 haftalık oluyorum şık ve kesik WC ye cikiyorum dedim doktorum suyu az içiyorsun dedi ve doğru suyu az içiyorum