serifeyvz Ben şuan 29+3 oldum , tam 32. Haftanda gel rapor verelım dedı doktor , sgk lı oldugum ıcın hani , yani ayın kaçında gıdıcem ben sımdı doktora beynım yandı şaka gıbı 😂 9 temmuzda mı
1_minik serifeyvz 32+0 da git uygulamaya göre raporunu al canım😂 ben öyle yapacam ne zamana geleceğini uygulamadan takip ederim 🙈