Merhaba arkadaşlar 38+2 deyim geçen hafta ve bu hafta bebeğimin nabzı ilk nstde yüksek çıktı bu sabahta nst çekilirken hareketliydi ama hep 180 190 200 oldu doktorum perinatolojiye yönlendirdi iki hafta da bir sorun görünmedi ama perinatoloji 39+0 da cumartesi doğum önerdi suni sancı ile başlayacak. 36 saat bekleniyor şu galiba suni sancı da 36 saat devamlı sancı mı çekiliyor böyle doğuran var mı acaba