Juniorbaby1 Kızlar 33+5 haftalık gebegim bu sabah kalçamda ağrı başladı az öncede yerde oturmuştum bi kalktım çok kötü yürüyemedim resmen topallayarak koltuğa zor attım kendimi çok kötü ağrıyor sizde de oldu mu nasıl geçer uzun sürmez insalah
meraklianne1 Juniorbaby1 geçmiyo valla bende megnezyum kalsiyum içiyorum oturamıyorum sırt üstü uzanamıyorum😩😩
Minecnbs Juniorbaby1 zaten bel kalca agrilarim vardi 2 gundurde sol bacagimi kullanamiyorum resmen agridan magnezyumu degistirdim maden suyunu abarttim ama yok gecicek gibi degil sanirim doguma kadar gidicek bu böyle
selnaz Juniorbaby1 3 gündür neler çekiyorum. Daha 29. Haftadayim. Sol kalcam bacağımı iptal etti resmen. Sağ bacağımda kramplar var. Magvital kullanıyordum yanına osteocare verdi Dr. Bu ara süt ve süt ürünlerini çok kullan dedi.
Juniorbaby1 meraklianne1 ya Çok kötü bir ağrı ama dayanılmaz bisey Normlade 2 3 aydır sağ elimde uyuşma ağrı karincalanma var geceleri özellikle şiddetle baslio bugünde kaça ağrısı oldu buda sürerse malarım yürümüyor bildiğin çok aciyor
meraklianne1 Juniorbaby1 benim o sancıdan ayrı bazen sağ bacağım vücudumdan ayrılmış gibi kramp giriyo adım atamıyorum😩 geçecek ama inşaallah doğumdan sonra 🌸
Minecnbs meraklianne1 kabak cekirdegide tuketebilirsin onunda faydasi çok bana fayda saglamisti bu aralar yine basladi
Minecnbs Juniorbaby1 tabikide mineral icerdigi icin doktorlar günde 2 tane öneriyor Maden suyu ekstra olarak kabak cekirdegide magnezyum açısindan zengin yada muz da tüketebilirsin
Juniorbaby1 Vera_vera çok kötü bir ağrı ya dinden beri başladı eğilemiyorum yuruyemiyrm sakat gibiyim çok agriyor😥
Sarew Juniorbaby1 benim de var ve 2 haftaya yakındır çekiyorum özellikle geceleri sağa sola dönerken çok kötü hissediyorum ağlıycaklı oluyorum yanı o derece içinin kemiği ağrıyo gibi bilmiyorum nasıl geçicek
asyaninannesiiii Juniorbaby1 malesef kalça krampları çok fazla oluyor bu dönemlerde bende 35.haftadayim uzun zamandır var ara ara saplanıyor soda iyi gelmiyor bana her gün içiyorum ama değişim yok doğumla geçecek gibi 😪
Haticecakirr Juniorbaby1 26 haftalığım 3 haftadır falan hep yaşıyorum dünde bacağıma vurdu ağrısı yatamadım bir türlü bu kontrole gittiğimde magnezyum isteyeceğim inşallah işe yarar
shinemuu Juniorbaby1 Magnezyum kramplara iyi geliyor. Bahsettiğiniz siyatik ağrısı. Doğumdan sonraya kadar geçmeyecek muhtemelen. Benim de sol kalçamda var. İstirahat edin. Kırmızı kantaron yağıyla da masaj yapabilirsiniz.