Mrymkdr çok geçmiş olsun canm benim de doğum aralık ayı kısmetse ve kara kara düşünüyorum 1 gün zor geçerken aralık nasıl gelecek ve doğumdan sonra geçecek mi diye.. dediğin gibi hastalık sahibi gibi oluyor insan bu yüzden bundan sonra hep böyle olacakmışım gibi hissediyorum ben de Allah yardımcımız olsun inşallah..