Öncelikle merhaba hanımlar hepinize hayırlı doğumlar dilerim rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah sonunda bende doğurdum çok şükür buraya sadece doğum hikâyeleri okumak için girerdim ve sonunda banada nasip oldu şuan meleğim yanımda uyuyo hamd olsun 19.06.2021 günü saat 6 da kasığıma giren ağrıyla uyandım hiç tahmin etmedim doğum sancısı diye çünkü sürekli ağrırdı ama bu seferki düzenliydi 5 6 daka da bir girip cıkıyodu 30 saniye filan suruyodu eşimde işteydi hemen aradım haber verdim o sırada duşa girdim ve ağrı dahada sert girmeye başladı eşim geldi ben annem eşim hastaneye gittik saat 8 de hastanedeydim bilseydim evde daha fazla sancımı çeker öyle giderdim doğumhaneye girdim altan muayene edildi 3 santim açılma vardı sancım oldugu için direk yatış verdiler yatışım yapıldı ve ebe bana koridorda yurumemi soyledi açılma olsun diye yurudum 1 saat kadar sancım git gide fazla olmaya başladı yürüyecek halimde yoktu direk yatağa geçtim suni sancı verdiler ve dahada şiddetlendi tekrar altan muayene yapıldı 5 santim di saat 3 e kadar yürüttüler artık mecalim yoktu yürümeye yatağa geçtim ve afedersiniz sanki büyük tuvaletim vardı ve ebeye seslendim tuvaletim var diye ebe yok dedi bebek geliyo baskı yaptığı için öyle hisediyosun ve tekrar kontrol etti 8 santimdi ve benden güçlü bi şekilde ıkınmamı istedi ben ıkınmak yerine bağırıyodum tabi bu sefer güçlü ıkındim ve ebe beni direk içeriye götürdü bebeğin saçını görüyorum dedi güçlü bi şekilde ıkınmamı istedi 4 ıkınmamda prensesim çıktı öyle güzel bi duygu ki onu görünce herşeyi unutuyosunuz gerçekten kızımıı götürüp temizlediler ve o sırada dikişlerim yapıldı içten ve dıştan en korktuğum da dikiş ti ama korkulcak hiçbişey yok gerçekten hisetmiyosunuz bile sonradan ağrısı oluyo tabi ama evlat için herşeye değer gerçekten iyiki depend almışım diyorum gerçekten yanınıza çok şey götürmeye gerek yok 3 takım elbise yeterli oluyo rabbim hepinizin yardımcısı olsun sormak istediğiniz varsa buyurun hanımlar ❤