seker55 Arkadaşlar ben geçen hafta öğrendim ve 3gündür inanılmaz belim ağrıyor kuyruk sokumumda bir sızı bir de sabahları 6gibi uyanıyorum normalde işe 7:30da zor kalkardım sizde durumlar nasıl
SayeMom seker55 yarın 5+0 olacağim hiçbirşeyim yok gayet iyiyim, sürekli acıkıyorum sık idrara cıkıyorum cok cok hafif kasıklarıma ağrı girip cıkıyor o kadarcık
seker55 SayeMom yok canım ya ama geçen hafta hamile olduğumu bilmeden baza kaldırdım bakalım doktor ne diyecek
Bts1 Bende 5+2 olduk ama kese ve bebeği daha göremedik bugün yine kan verdim en son ki değerim 184 tü gerçi 150 yi geçtik ama olsun takipte doktorum yakından 🙏