İkiz bebeklerimden biri kardeşini sıkıştırmaya başlamış alttaki popo gelişmiş doktor kordon sarkabilir digeri kafasıyla itiyor kaybetme ihtimali var beklemeyelim dedi 😔daha önce kızımı kaybettim dogumdan kaybetmekten çok korkuyorum nolur bana dua edin 😔aynı acıları bir daha yaşamayayım