Hilal1995 Kızlar 8 +4 günlük hamileyim kalp atışını bile duyduk doktor bazı testler istedi gebelikte olması gereken<> 0.2 çıkmış ne demek oluyor bu bilen varmı doktora yolladım bakacakta cevap verevekte
Pembisannnee Hilal1995 yanlış ölçüm yağılmış olabilir, benim de öyle oldu bir kere, devlet Hastanesi’nde önceki değerim 48 bindi sonraki gün yapıldığında 1300 çıktı yanlış olduğu belliydi sonra tekrarlandı 52 bin olmuştu
Hilal1995 Pembisannnee devlet burasıda canım daha önce özelde yapıldı gayet haftasına göre iyiydi ama şimdi su rakamı görünce az gibi geldi bşseyde anlamıyorum gerçi bu rakamdan doktor dönüş yapmadı daha ne denirki bu doktora acil bşsey icin watsaptan yaz dedi hala mesajımı bile görmedi cıldırıcam insallah düşük yapmıyorımdur
Hilal1995 Denizyildizii öylemi diyorsun canım evet ilk gittim kese oluşmuş dedi sonra gittim kalbi atıyor dedi bide iğne kullanıyorum kan sulamdırıcı ne bilim korkuyorum ya
Hilal1995 Pembisannnee 6 haftalıkken gittik canım hemen igneye başlandı geven haftada kalp atısını duyduk
Denizyildizii Hilal1995 yok artık beta takibine gerek yok önemseme. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
Hilal1995 Denizyildizii inşallah canım ya bitane düşürdüm zaten O daha çok minikti bunun kalbini falanda duydum çok üzülürüm