Ayanbsra bende 35+4 de kanamam oldu 1 cm açıklık var dediler bugün kahverengi lekelenmem oldu akıntı gibi geldi yine muayene olduk açılma devam etmemiş nidicard kullanıyorum bu haftayı geçirmek istiyorum bende çok stres oldum 😬 37yi görsem rahatlıcam yerimden kalkmıyorum gelmesin diye 😣