Mrverh ben özelde yaptırdım Kayseri Memorial de 1/45 yani down sendromu pozitif çıktı. Normal olması için en az 1/250 olması gerekiyormuş .Amniyosentez falan önerdiler bebeği kaybetme riskim olduğu için yaptırmadım neyse kabulümdür dedim. başka bir doktora gittim ultrasonda baktı tecrübelerime dayanarak bu çocukta hiç birşey Yok ama tekrarlayalım testi dedi.1/967 çıktı sonuç. Allah’ın izniyle down değil .hiç bir belirtisi Yok ultrasonda .Çok takılmamak lazım bu testlere. Senin için nerde rahat edecekse orda yaptır canım hakkında hayırlısı olsun inşallah☺️