Azadceyda63 Kizlar 37+1 deyim 2 3 saattir sancım var uyudum geçti kalktım yine başladı sonra vajinamda şiddetli bir kaşıntı var yıkadım bol suyla ama geçmek bilmiyorum ne yapmam LAZIM
MerveKaya38 Azadceyda63 canım doğum başlamış olmasin benimde sabh ağrım vardj Dr takip et 10 dk 5 dk bir gelirse doğum baslamis demektir dedi kaşıntı içinde enfeksiyon yada mantar olabilir Dr yaz olmasa canım en iyi o bilir
MerveKaya38 Azadceyda63 icimi kaşınıyor kenarları filan mı canım bazen benimde pişik gibi kaşınıyor oluyor Bepanten sürüyorum geçiyor 🤦🏻♀️