Senay1 sanırım özellikle yeni çatlaklara sarı kantaron yağı iyi geliyormuş. Valla ben hamilelikten önce de bir iki kilo aniden alıp vereyim bacaklarımda çatlak oluşurdu. 22. Haftadayım kilom kontrollü gidiyor henüz çatlaklarım başlamadı ama hissediyorum başlayacak 😂 zaten ailemdeki kadınlar da yatkın ben de yatkınım. Burada çatlakla ilgili baya şey okudum. Ne sürersek sürelim vücut yatkınsa çatlıyor 🤷🏻♀️ Şu an lierac ve biooil kullanıyorum. Ondan önce de tatlı badem yağı hindistan cevizi yağı kakao yağı avakado yağı kullandım onlar da güzel nemli tutuyordu