kaderklcc Detaylı ultrason da bebeğinin kalbinde parlaklık çıkan var mı acaba aranızda bana bilgi verebilir misiniz endişe etmeli miyim
Ebru1208ahmet kaderklcc bende 20 haftada kalpte parlaklık var dedi doktor tek başına bir anlam ifade etmez dedi ilerki zamanlarda geçer dedi fetal ekoya gitim çok şükür bir sorun çıkmadı normal ultrason da görülmedi şu an 38 haftalık hamileyim
kaderklcc Ebru1208ahmet tek başına derken nereden anlaşılıyor tek başına olduğu? Ben ikili ve üçlü testlere girmedim kendi isteğimle.
kaderklcc Ebru1208ahmet fetal eko nedir acaba kaçıncı haftada çekiliyor? Ay bana net bilgi verir misin canım bende şuan tam 21 haftalığım çok strest yaptım lütfen
kaderklcc Ebru1208ahmet merhaba kalpte parlaklık vardı sizinde ama muhtemelen doğum yapmışsınız 😌 durum nedir acaba bir sorun yaşadınız mı bununla alakalı ?
kaderklcc kaderklcc kalpte sol fernikülde 1,7 mm çapında hiperekoik fokus saptanmıştır( bunun dışında fetal kromozom anormalliklerine yönelik kromozom belirteçleri negatiftir ) bende bu şekilde yazıyor sonuç olarak
Ebru1208ahmet kaderklcc sadece hiperekojen odak saplandı yazıyordu doktora da önemsiz bişey dedi geçiyor dedi ilerki zamanlarda fetal ekoya git demedi ben giti. Tedbir amaçlı
kaderklcc Ebru1208ahmet kendiliğinden gidiyor genel de dedi. Bende yaptırmadım işte canım burunda ense de şuan da da çok şükür bir sorun yok sadece kalpte parlaklık göründü