Selinkn Ya kızlar bir sey sorabilir miyim ben bugun 11 haftalik oldum kontrolum vardi doktor net kız dedi tam bacaklar acikti ama doğruluk payı nedir daha erken degil mi 11. Haftada görürüz demisti zaten ama
Mirayy00 MommySharkdutdutdutut merhaba bana da bakabilrmisiniz acaba teşekkürler şimdiden :) https://resimyukle.io/r/JSi1whAk34
Gizemcetinn MommySharkdutdutdutut teşekkür ederim sağlıkla gelsin de bana hamile olduğumu öğrendiğimde herkes kız dedi ama ben hep oğlum olacak gibi hissediyorum dedim hala da öyle düşünüyorum bakalım belki de anneler hisseder dimi 😊
Melihakaya MommySharkdutdutdutut https://resimyukle.io/r/Ada45NgOHt rica etsem bana da bakar mısnız😍😍