MommySharkdutdutdutut ben babamı altı yaşımda kaybettim. İsmini oğlumda yaşatıp onunla avunmak istiyorum ama kızım da olsa Çoook mutlu olurum sadece bekarliktan kalma ahtım vardı baba hasretinden dolayı oğlum olursa ismini koyacam diye RABBİM sağlıkla huzurla gönlümün muradını versin herkesin , içinde de benim inşallah dua edin bana.❤️ Çok teşekkür ederim netleşince yazacağım size.🌹