Kızlar bugün 39+1 olduk İlk defa çatı muaynesi oldum açıklık 0 cm dedi ebe birde sorum şu hiç açılma olmadan bi gece de gelir mi bebeğim birde daha kanala da girmemiş 🤦🏻♀️ Acaba kanala girene kadar bekleyecek miyim yani kanal a girmeden doğum olmaz mı 🙄 daha doğrusu günler öncesinden mi giriyo kanal a da😩