Kızlar bugün son kontrolüm vardı nstye girdim çarşamba sabah 9da karnımı doyurup gidicem doğuma alacaklar çatının dar olduğunu biliyorum dedi doktor ama suni sancıyla Bi denicek olmazsa hemen sezeryana alacak ufak ufak sanılarım çıktı yine ama hissetmiyorum tabi yarında alabilirim dedi ama çarşamba demiştik çarşamba olsun dedim Bi gün kendimi hazırlıyım hem😁 içimde korku heyecan herşey var dua edin bana 😁