Bilgevgi Merhabalar. 37. Hafta çalışabilir raporum bu hafta bitiyor. “ İzin başlama tarihi” 23 Haziran yazıyor. 23. De çalışıyor muyum yani. Yoksa o gün izinli miyim?
Senemunlu Bilgevgi devler direkt calisamaz olarak geciriyor diye biliyorum ogun ise gitmiyorsunuz . Cunku ogun basliyor izniniz . Siz yinede 170 arayip sorun
Kbra1234 Bilgevgi 32 den 37 ye kadar çalışır aldıysam canım 37 haftana girdiğinde otomatikman doğum iznine dahil ediliyorsun gidip çalışamaz rapor falan almıyorsun yanlış yönlendirme yapmasınlar 37 otomatikman iş yeri seni işten çıkarıyor devlet artık çalışamaz deyip doğum iznine çıkarıyor seni canım
Kbra1234 MDT yanlışınız var 37. Haftadan sonda çalışamaz alamaz otomatikman 8 gafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası olan izinler devreye girer
MDT Kbra1234 bilemiyorum olabilir ama hastanenin rapor servisi öyle dedi bana 🤷🏻♀️Nereye sorabilirim bunu
Kbra1234 MDT 32 de çalışamaz alırsanız 37 ye kadar doğum izninizden düşer 37 den sonra da o doğum izni devam eder ama 32 de çalışır alırsanız devlet özel sektör olsun devlet dairesi olsun 37 de çalışamazsın riskli diyor ve otomatik doğum iznine ayırıyor sizi
MDT Kbra1234 benimki şöyle 32′de çalışabilir aldım. O raporda 29 hazirana kadar çalışabilir yazıyor. Yani 37. Haftaya 29 Haziran’da giriyorum. Bu durumda 37. Haftada çalışamaz raporu almama gerek yok mu Yani 🤔