Buketylz944 Merhaba! Bugün test sonuçlarımı aldığımda daha önce bu virüsü geçirdiğim tespit edildi ama şuan geçirmiyomuşum. Antikor testi istedi doktorum. Sonuçlar 20 gün sonra çıkacak. Daha önde başına gelen varmı nedir bu virüsler (toksoplazma rubella cmv)
rosatue Buketylz944 benim hepsi pozitif çıktı Afrikalı gibi 😂😂 ama dediğin gibi igm yani aktif enfeksiyon yoktu. İgg pozitifliği vardı geçirmişim önceden. Avidite testi yapıldı yüksek bağışıklık çıktı sorun yok endişelenmeyin. Aktif geçiriyor olmak riskli. Ben hayvanları çok severim toprakla da haşır neşirim. Haliyle bunlar bulaşmış
Buketylz944 rosatue Benim sadece cmv de igg pozitif igm negatif çıktı 😂 antikor testi isteyince baya tedirgin oldum açıkçası.. çok geçmiş olsun sizede
rosatue Buketylz944 teşekkür ederim. İlk gebeliğin başında çok korkmuştuk konuya da hakim değildik haliyle. Hele toksoplazmayı görünce aklımız çıkmıştı. O zamanlar forumu keşfetmemiştim 30 haftalıkken keşfettim keşke önceden görmüş olsaydım 😊