Optimistanne Merhaba Güzel anneler. Benim sorum biraz farklı olacak. Hamileyken hafızlık yapan ya da hafızlıga baslayan var mı ? Hem bebegimin guzel ahlaklanması hem de adet görmeme durumu olduğu için böyle bir arayışa girdim. Fikirleriniz nedir 😊⚘
Havvanur42 Optimistanne yapabilirseniz çok güzel olur 😍 3-5 cüz bile ezberleseniz çok güzel olur. Hiçbirşey yapmamaktan yada ertelemektense çabalamak büyük başarı ❤
Kalbimm55 Optimistanne başlayabilirsin canm En azında. Dene ezberlemeye çalış Hergün de Kuran aç oku dinlesin bebeğin de ve bol Dua et hayırlı ahlak sahibi bir evlat olması İçin
Optimistanne Kalbimm55 evet okumak kadar acıp dinlemek de önemli rabbim hayirli evlatlar nasip etsin hepimize 💜 tesekkurler