Ayum21 https://resimyukle.io/r/6L5hxZvpYu merhaba hanımlar adetime yaklaşık 1 hafta kadar var laboquick test aldım yaptım ve bu şekilde çıktı gorebilio musunuz bilmiorum ama negatif kısmı net çizgi pozitif kısmı düz dik çizgi değil yan çizgi şeklinde çıkmış silik gibi sizce test mı bozuk ben anlayamadım idarari da 4 damla damlattim ama.. Bu ara da eğer hamileysem sat a göre 3 hafta 3 günlük olması gerek testi erken mi yaptım acaba ?
Babymoomy Ayum21 erken gebelik testi alsan canım evet çizgiyi gördüm şuan bebeğin küçük olur ise test hemen belirti vermez adetinin 1-2hafta gecikmesini bekle yada beklemek istemezsen sağlık ocağa kan ver
Melikealay Ayum21 benim gördüğüm kadarıyla testin negatif canım adetin biraz geçsin tekrardan test yaparsın varsa da küçük hemen çıkmaz bazen bekle biraz istersen inş rabbim gönlüne göre versin
sumeyraballl Ayum21 bu erken gebelik testi değil ki adetinize henüz 1 hafta vr ya erken gebelik testi alıp yapın yada gecikmeyi bekleyn dha iyi sonuç alırsnz