Kızlar normalde ağda yaptırmayan bir insanım acı eşiğim çok düşük gilette venüs kullanırdım hep çok da memnunum ama şuan karnım iyice büyüdüğü için eğilemiyorum ağda yaptırabilsem çok iyi olacak ama acıdan korkuyorum kendimi kasarım bebeğime bi şey olur diye ödüm kopuyor. Sizin acısız ağda öneriniz var mı boncuk vs. Ya da bununla nasıl başa çıkıyorsunuz ?