ipekk yeni doğanı da 1 2 hafta giyiyor diğerleri büyük gelebilir her bebek bir olmuyor gerçi. 2 hafta kısa gibi dursa da o kadar çok pisletiyorlar ki ilk başlarda ben yeni doğan 1 tane 10lu hastane çıkışı aldım 3 tane de 5li takım, 6 tane zıbın aldım. Ondan sonra 0-3 ay ve 3-6 ay aldım