b_e_b_e soğum sezaryen yada normal olmasına bağlı değişiyor sanırım bizde şuan 32haftalık olduk ben owli korse aldım sezaryende olsa bir hafta sonrasın agalan kullanırım diye ayrıca yamuna korsem var ama doğumdan iki ay sonra öneriliyo sanırım daha sonra yamunaya geçicem inşAllah🥰🥰🥰